Martine (Administratief Medewerker)
Monique inmiddels 20 jaar ervaring als Administratief Medewerker. Ze is voornamelijk actief geweest in logistieke organisaties en op de financiële administratie. Binnen de logistieke organisaties was Monique onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van verlading gegevens, het afboeken van transportgegevens, het opstellen van vrachtdocumenten, het onderhouden van contact met transporteurs en het bijhouden van de voorraadgegevens. Ook het verwerken van offertes en het opstellen van transportdocumenten kwam binnen deze logistieke organisaties veelvuldig aanbod. In haar financiële rollen was Monique vooral verantwoordelijk voor het registreren, verwerken en controleren van facturaties, het uitwerken van offertes en uren kilometerdeclaraties. Hiernaast droeg zij ook zorg voor het debiteurenbeheer, het verzorgen van de incassotrajecten en de gehele financiële administratie. Doordat Monique het afgelopen jaar via uitzendorganisaties heeft gewerkt is zij op zoek naar vastigheid en wilt ze dit bij voorkeur doen in een Logistiek Administratieve rol.
Monique is zeer resultaatgerichte dame met ruime ervaring in zowel de logistieke- als financiële administratie. Monique wordt gekenmerkt door haar enorme drive, haar snelheid om zich informatie eigen te maken en haar brede inzetbaarheid. Daarnaast gaat Monique zeer nauwkeurig te werk, een eigenschap die van groot belang is in de financiële administratie. Monique gaat elke administratieve uitdaging met een fris blik tegemoet en stopt niet tot zij deze tot volle tevredenheid heeft volbracht.
Monique is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.
Werkzaamheden
- Verantwoordelijk voor de data entry en dossiers ordenen;
- Het verwerken van digitale documenten;
- Telefoniste werkzaamheden & archiveren;
- facturatie& urenregistratie;
- Het maken van creditnota's;
- Debiteurenbeheer;
- Het controleren van de inkoop & verkoopfacturen;
- Invoeren financiële gegevens;