Merel (Administratief Medewerker)
Merel is een gedreven professional met een afgeronde opleiding Bedrijfsadministratie en een jaar ervaring als Administratief Medewerker. In deze functie ondersteunde ze klanten en legde ze belangrijke informatie vast in het systeem. Ze werkte met het programma Assistent om klantgesprekken en besprekingen te documenteren en was verantwoordelijk voor het aanmaken van autoverzekeringen voor klanten. Daarnaast zorgde Merel voor het inboeken van verzekeringen in het systeem, het archiveren van afgesloten dossiers en het scannen en digitaliseren van binnenkomende post. Haar focus lag altijd op het efficiënt en nauwkeurig verwerken van administratieve taken. Merel is op zoek naar een werkgever die aansluit bij haar opleiding en waar ze haar kennis verder kan uitbreiden en opschalen naar een functie die haar meer uitdaging biedt.
Merel is klantgericht, zorgvuldig en beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden. Haar sterke punten liggen in het documenteren van informatie, het ondersteunen van klanten en het effectief beheren van administratieve processen. Ze is leergierig en bereid om haar vaardigheden verder te ontwikkelen en zich in een bredere rol te bewijzen. Ze is klaar voor een functie waarin ze haar ervaring kan inzetten en door kan groeien.
Merel is per direct beschikbaar voor 24 of 32 uur per week en heeft daarbij een salarisindicatie van €2950,- bruto per maand op fulltime basis.
Werkzaamheden
Werken met het programma Assistent om klantgesprekken en besprekingen te documenteren;
Autoverzekeringen aanmaken voor klanten;
Verzekeringen inboeken in het systeem na aanmaak;
Afgesloten dossiers archiveren;
Binnenkomende post scannen en digitaliseren.