Lorenzo van Lamoen

workConsultant Logistiek
location_cityRotterdam

phone06 - 57 38 56 63
 linkedin.com/in/lorenzo-van-lamoen-5bab17223/

Lorenzo van Lamoen

''Doe iets wat je ook zou doen als geld geen rol zou spelen.'' 

 

Als Logistiek Recruiter is het mijn taak om logistieke medewerkers te verbinden met de uitdaging waar zij naar verlangen. Het leukste aan deze baan vind ik de gesprekken met en het ontmoeten van zoveel verschillende klanten en kandidaten om ze vervolgens beter te leren kennen.   

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 
Tijd, lasten en kosten op het gebied van het werven en begeleiden van nieuwe medewerkers ontneem ik u. In onze samenwerking breng ik eerlijkheid. Ik doe altijd mijn best om zo goed mogelijk aan te sluiten op uw behoefte, maar als ik het niet heb dan geeft ik dit eerlijk aan en als ik het wel heb, dan doe ik zeker mijn best om dit te realiseren voor u. Bent u op zoek naar nieuwe collega's en denkt u dat ik daarbij kan helpen? Dan kunt u altijd contact met mij opnemen via de mail, telefonisch of WhatsApp. Mijn contactgegevens zijn op deze pagina te vinden. 

Op zoek naar een nieuwe baan? 
Jij bent op zoek naar de ultieme uitdaging en ik help daarmee. Mijn doel is om jou te matchen met een organisatie die je het geluk geeft waar je naar op zoek bent. De persoonlijke band die wij opbouwen is daarom erg van belang voor mij. Ik wil jou goed leren kennen en al jouw wensen kennen, zodat ik een plek kan vinden die bij jou past. Ben jij ergens naar op zoek of wil je enkel naar de mogelijkheden kijken? Dat kan altijd! Je kunt mij altijd bellen, mailen of whatsappen. Dan kunnen we alles bespreken met een bakje koffie erbij.  


Vacatures

€2.800 tot €4.000
Jij bent altijd de organisator op vakantie met je vrienden. Planner is je tweede naam, en dit zet je ook graag in in de wereld van logistiek. Wij hebben een mooie rol als Transportplanner voor jou, bij een bedrijf waar jij net zo hard groeit als het bedrijf zelf. Dit is een vacature die je wilt lezen! 
access_timeFulltime location_onRotterdam euro_symbol€2.800 tot €4.000
€2.800 tot €4.000
Word de drijvende kracht als Expediteur Import bij een vooraanstaande internationale Logistiek & Supply Chain dienstverlener. Neem de volledige regie over het importproces, werk samen in een groeiend team en maak deel uit van een betrokken, platte organisatie.
access_timeFulltime location_onDordrecht euro_symbol€2.800 tot €4.000
€2.500 tot €3.100
Jij bent bekend in de wereld van binnen- of scheepsvaart. Daarnaast lijkt het je heerlijk om administratie bij te houden en contact te hebben met verschillende stakeholders. Deze organisatie is op zoek naar een enthousiaste Logistiek Administratief Medewerker die samen met het team verantwoordelijk is voor de gehele binnenvaart. 
 
access_timeFulltime location_onRotterdam euro_symbol€2.500 tot €3.100
€2.700 tot €4.000
Heb jij ervaring als Expediteur en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Deze douane-expediteur in de AGF-sector biedt de perfecte kans om jezelf te ontwikkelen in een klein en informeel team. Hier krijg je niet alleen verantwoordelijkheid maar ook volop kansen voor opleidingen en doorgroeimogelijkheden, daarnaast kan je hier ook goed verdienen indien jouw kennis daarop matched!
access_timeFulltime location_onRotterdam euro_symbol€2.700 tot €4.000
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Ilona heeft 4 jaar ervaring binnen de Logistiek als Administratief Medewerker. Zo is Ilona verantwoordelijk geweest voor het plannen van tanktransporten, administratie van wegtransport en facturatie. Ilona maakte daarnaast ook transportopdrachten, facturen, CMR en laad/loslijsten op. Daarbij was zij ook contactpersoon voor vervoerders en klanten met betrekking tot lopende zendingen, uitwegen, heating en cleaning van tankcontainers en het facturaties. Bij haar huidige werkgever is zij vooral verantwoordelijk voor het nakijken en afsluiten van boten en dus de facturatie regelen. Daarnaast plant zij meetings in en is zij verantwoordelijk voor het notuleren. Tot slot werkt zij nieuw personeel in en verdeeld zij het werk intern. Helaas merkt Ilona dat zij meer wilt gaan doen en voelt zij ook geen waardering voor haar werkzaamheden. Om deze reden is Ilona samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging als Administratief Medeweker of Customer Service Medewerker.

Ilona is een gedreven persoon die graag dingen leert. Dit is te halen uit het feit dat zij vaak taken buiten haar eigen takenpakket oppakt. Daarnaast heeft zij een kalme maar spontane persoonlijkheid en staat zij ook sterk in haar schoenen. 

Ilona heeft een opzegtermijn van een maand en is daarna 32 uur beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.650 gebaseerd op 32 uur. 
location_onRotterdam createMBO euro_symbol€3.000 tot €3.500
Alex heeft momenteel 7 jaar ervaring binnen de logistiek, waarvan een halfjaar als Transportplanner. Zo is hij als Transportplanner verantwoordelijk geweest voor het efficiënt plannen van omme nabij 300 vrachtwagens per week vanuit Spanje naar Nederland en terug. Hij hield de voorraden bij via een PowerBI Tool en wist op deze manier ook te zien wat er nodig was voor toekomstige producties. Met deze data in gedachte zorgde hij voor een tijdige levering van producten in warehouses in onder andere Polen, Duitsland en Engeland, maar zijn eindbestemming was altijd Nederland. Indien nodig kocht Alex producten in voor productie. Momenteel is Alex bezig als Commercieel Medewerker binnen de Logistiek waar hij het netwerk van zijn huidige werkgever vergroot. Hier is hij helaas achter gekomen dat hij echt verliefd is op Transportplanning en niet past binnen een Sales functie. Om deze reden is Alex op zoek naar een organisatie waar hij zich weer bezig kan houden met het plannen van wegtransport.

Alex heeft een goed voorkomen en leert snel. Hij houdt van een afwisselende baan waarin hij samenwerkt met collega’s om de klus te klaren. Hij is leergierig en weet graag tot in de details waar hij mee bezig is.

Alex heeft een opzegtermijn van een maand en is daarna fulltime beschikbaar met een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand op basis van een werkweek van 40 uur.
location_onDen Haag createMBO person29 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Sjimmy heeft zojuist zijn hbo-bachelor ‘Logistics Management’ afgerond en heeft daarbij ook zijn Minor in ‘Aviation Management’ weten te behalen. Daarnaast heeft Sjimmy ook een Associate Degree hbo-opleiding ‘Logistiek Management’ afgerond. Hier heeft hij twee verschillende stages mogen lopen. Bij zijn meest recente stage werkte hij aan een onderzoek naar de bevoorrading van buisstations wereldwijd. Dit heeft als resultaat gezorgd voor minder kosten, minder tijd op de grond en beter overzicht van de lijnen. Daarnaast heeft Sjimmy ook een onderzoek mogen doen bij een andere organisatie. Dit ging om het proces van werkmateriaal, dit houdt in dat het werkmateriaal gekeurd en onderhouden moesten worden. Dit heeft hij geoptimaliseerd. Tevens heeft hij de Customer Service afdeling ondersteund door transporten in te boeken, de voorraden in het magazijn bij te houden en contact te houden met klanten over lopende zendingen. Nu zijn opleiding rond is, is Sjimmy op zoek naar zijn eerste uitdaging binnen de Logistiek.

Sjimmy is een nette jongeman, secuur en zeer analytisch. Hij weet de knelpunten snel te signaleren en het proces te verbeteren. Daarnaast vind hij het ook leuk om zich bezig te houden met dit soort dingen.

Sjimmy is per direct beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.800,- bruto per maand op basis van fulltime.
location_onNootdorp createHBO person24 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Kasper heeft een diepgaande expertise in de logistieke sector, met een bijzondere focus op het coördineren van zowel export- als importzendingen uit het Verre Oosten. Voornamelijk via wegtransport, maar ook via zeevracht. Hij heeft de verantwoordelijkheid genomen voor het boeken van natransport, het onderhandelen over tarieven en het opstellen van uitgebreide offertes. Als het eerste aanspreekpunt tijdens zendingen, heeft Kasper altijd de schakelrol op zich genomen tussen alle betrokken partijen. Tijdens zijn carrière heeft Kasper ook de rol van assistent-declarant vervuld, waarbij hij zich bezighield met het opstellen van diverse douanedocumenten, inklaringen en aangiften. Hij is bekwaam in het werken met ERP-systemen, het onderhouden van relaties met klanten, rederijen en andere interne afdelingen en zorgt altijd voor een nauwkeurige facturatie. Kasper is op zoek naar meer uitdaging in zijn werk en staat daarom open voor iets nieuws.

Kasper is een gemotiveerd en pragmatisch persoon, die graag het gevoel wilt hebben dat hij zijn plek verdiend. Zo is intellectueel stimulans en de mogelijkheid tot groeien in zijn werkzaamheden heel belangrijk. Hij heeft een brede interesse en vind het ontzettend leuk om nieuwe dingen te kunnen leren. Zowel binnen als buiten zijn werkgebied. 

Kasper heeft een salarisindicatie van €3400 euro per maand op basis van fulltime, met een opzegtermijn van 1 maand. Ook is hij fulltime beschikbaar.

 
location_onRotterdam createMBO person34 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Meer kandidaten weergeven