''Zorg ervoor dat je op je plek zit en is dit niet het geval, doe er dan iets aan.''

 

Het moment dat het begeleidingstraject eindigt en beide partijen blij zijn met elkaar, is voor mij het leukste moment.

 

Op zoek naar een nieuwe collega?
Mijn enthousiasme en oprechte interesse, gecombineerd met mijn kennis en ervaring, zorgt ervoor dat de organisatie niet alleen wijzer wordt, maar zich ook gewaardeerd voelt door haar samenwerkingspartner.

Binnen Extra Talent ben ik Senior Sales Consultant en specialist op het gebied van het bemiddelen van logistiek kantoorpersoneel in Zuid-Holland. Waar liggen de knelpunten op uw logistieke afdeling en wat voor inzet aan personeel is er nodig om dit op te lossen? Ik beleef er veel plezier aan om bij uw organisatie langs te gaan, om meer te weten te komen over uw behoefte. Vervolgens maak ik voor u een passend ontzorgingsplan en stel ik u de juiste kandidaten voor. Het allerbelangrijkste vind ik om eerst meer te weten te komen over de activiteiten, sfeer, hiërarchie en personeelsbeleid van de organisatie. Daarnaast vind ik het ook prettig om te spreken met de verantwoordelijke van de afdeling waarvoor ik ga zoeken. Functies waar ik voornamelijk in bemiddel zijn: Expediteur, Logistiek Coördinator, Transportplanner en Customs Consultant. Hoe kunt u mij bereiken? Via mail, telefoon, LinkedIn of rooksignalen.

Op zoek naar een nieuwe baan?
Soms hebben kandidaten het gevoel dat er 'iets' mist, maar is het niet duidelijk wat dit dan is. Het is aan mij om te achterhalen waar dat hem in zit.

Om wat voor reden dat ook, zit jij niet meer op jouw plek bij jouw huidige werkgever. Samen maken we inzichtelijk wat er mist en wat jij nodig hebt om het plaatje compleet te maken. Soms blijkt uit het gesprek dat er nog wel degelijk kansen liggen bij de huidige werkgever, maar als dit niet het geval is neem ik jou graag in bemiddeling en gaan we samen op reis. De bestemming is die nieuwe baan. De reis zelf is het voorleggen van vacatures, hierover in gesprek gaan en samen komen tot het ideale functieprofiel en de best passende omgeving. Vertrouwen en integriteit staan bij mij voorop. Ik ben benieuwd naar de persoon achter de kandidaat. Ik handel in jouw belang en stop niet tot ik het perfecte aanbod heb binnengesleept.

Wil jij samen met mij op reis naar jouw ideale baan? Dan kun je contact opnemen met mij via mail, bellen of WhatsApp.

 

Een kandidaat plaatsen is leuk, maar als het na het begeleidingstraject nog steeds een goede match is, ben ik gelukkig!


Kandidaten

Met meer dan tien jaar ervaring in verschillende functies binnen de logistiek heeft Sabine een dijk aan kennis opgebouwd. Met een administratieve achtergrond gericht op de logistiek, voelt zij zich dan ook als een vis in het water in bijvoorbeeld de rol van Assistent-Inkoper of als Customer Service Medewerker. Als Assistent-Inkoper heeft zij eerder ruime ervaring opgedaan met het opvragen en aanmaken van offertes, het verwerken van de administratie en het bijhouden van de termijnen. Als Customer Service Medewerker heeft zij juist meer ervaring opgedaan met het van A-Z coördineren van het logistieke proces. Door het verwerken van orders in verschillende ERP-systemen kent zij de systemen SAP, Navision, StarIPS en AS/400 op haar duimpje. Jammer genoeg is zij. Hierdoor staat zij open voor een nieuwe uitdaging in de vorm van een administratieve rol binnen de logistiek.

Sabine is een enthousiaste, opgewekte dame die doordat ze op uitzendbasis heeft gewerkt een wat onrustig cv heeft. Ook hebben persoonlijke tegenslagen, die ze graag in een gesprek toelicht, hieraan bijgedragen. Echter is zij nu op zoek naar een werkgever waar zij langere tijd aan de slag kan gaan. Ook wil zij zich graag nog verder ontwikkelen op logistiek gebied, omdat zij het gevoel heeft dat zij nog lang niet is uitgeleerd. Het is belangrijk voor haar dat zij hiertoe de ruimte krijgt bij haar nieuwe werkgever.

Sabine is 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.800,- bruto per maand op basis van 40 uur. Haar vrije dag is bij voorkeur de maandag of woensdag en de andere dag werkt ze graag thuis.
location_onDordrecht createMBO person33 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Monique heeft al 10 jaar ervaring als Allround Expediteur. Door de jaren heen heeft zij elk facet al opgepakt. Zee- en luchtvracht, evenals wegtransport kent voor haar geen geheimen meer. General cargo, chemische producten(ze is ook ADR gecertificeerd), LCL & FCL ze kent alles al. Dit geldt ook voor tarief onderhandelingen, externe en interne contacten, administratieve afhandelingen en het verzorgen van correcte documentatie. Naast haar wereldwijde geografische kennis, spreekt en schrijft ze ook nog eens vloeiend in 4 talen en spreekt zij er nog een aantal op verstaanbaar niveau. Monique zit nu op een plek waar niet voldoende werk is. Zij is heel erg op zoek naar een groot bedrijf, met meer dan genoeg werk. Daarnaast zoekt ze in haar nieuwe werkgever een dynamische omgeving waar veel tegelijk gebeurd, een platte organisatiestructuur heerst waar de deur altijd open staat.         

Monique had een echte Rotterdamse kunnen zijn, ‘’niet lullen maar poetsen’’ is 1 op 1 op haar van toepassing. Kan niet bestaat bij haar niet, problemen zijn uitdagingen en ze is altijd bereidt om te helpen. Haar proactieve houding komt naar voren in het feit dat zij altijd eerst zelf de oplossing zoekt of haar hulp aanbiedt waar nodig. Doordat zij begon te werken in de tijd dat er 6 telefoons tegelijk konden gaan, je aan de ene lijn de klant en aan de andere kant de vervoerder had, is ze erg stressbestendig en kan ze goed met druk omgaan.

Monique heeft een opzegtermijn van een maand en heeft een salarisindicatie van € 3.700,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek.

location_onSpijkenisse createMBO person40 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Inmiddels heeft Farid 4 jaar werkervaring opgedaan in de logistiek, voornamelijk als Logistiek Coördinator. Hierbij is Farid verantwoordelijk voor het coördineren en verwerken van dagelijks gemiddeld 20 zendingen met persoonlijke beschermingsmiddelen. Het proces van de zendingen staat volledig onder verantwoordelijkheid van Farid, wat inhoudt dat hij behalve het organiseren van wegtransport en luchtvracht, douane- en transportdocumenten opmaakt en fungeert als eerste aanspreekpunt is voor de douane. Door adequaat te communiceren met collega’s en externe logistiek dienstverleners zorgt Farid ervoor dat transporten gecombineerd kunnen worden. Hiermee worden zowel tijd als extra kosten bespaard en wordt het transportproces geoptimaliseerd. Ook is Farid sterk in het proactief communiceren met klanten om vroegtijdig problemen te signaleren en ze te voorkomen. Een echte troubleshooter dus. De drang om zich te ontwikkelen binnen de transportwereld en de beperkte mogelijkheden hiervoor bij zijn huidige werkgever hebben ervoor gezorgd dat Farid op zoek is gegaan naar een andere werkgever. Helaas heeft hij een aantal keuzes gemaakt die achteraf niet de juiste waren. Toen zijn oud-werkgever hem verzocht om terug te komen en hem verzekerde van meer ontwikkelmogelijkheden, twijfelde Farid geen moment – hij vond de werksfeer namelijk fijn en had door de wisselingen behoefte aan stabiliteit en zekerheid. Helaas blijken de ontwikkelmogelijkheden toch niet zo concreet als tijdens zijn gesprek geschetst is en wordt eigen initiatief niet meegenomen door het management. Daarom heeft Farid besloten om alsnog te gaan voor een andere werkplek en heeft hij Extra Talent hiervoor in de arm genomen. Hij is op zoek naar een functie als Customer Service Medewerker, Expediteur of Logistiek Coördinator, bij een bedrijf waar hij meer kan leren.

Farid is op ons overgekomen als een beleefde, intelligente en vrolijke jongeman. Een jongen die heel goed weet wat zijn werk inhoudt en waar er kansen liggen. Waar hij zijn kennis van wegtransport en luchtvracht wil inzetten en verbreden, lijkt het hem ook erg interessant om meer te weten te komen over de processen rondom zeevracht. Het is leuk om te zien hoe gepassioneerd hij over de transport- en logistieke wereld praat. Op de werkvloer vindt hij het belangrijk om elkaar te versterken en als team goed te presteren.

Farid heeft een opzegtermijn van een maand en een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.

location_onRotterdam createMBO person26 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Rafael is momenteel werkzaam als Sales Executive bij een logistiek tussenpersoon gespecialiseerd in het organiseren van complexe zendingen (OOG/breakbulk/gevarengoed) richting Zuid-Amerika. In het begin van zijn carrière heeft hij ervaring opgedaan als Exportplanner voor LCL-containers en daarna heeft hij zich als Projectexpediteur gespecialiseerd in projectladingen en accountmanagement. Rafael haalt veel energie uit het werken binnen de logistiek en met name het commerciële en klantgerichte aspect van zijn werk daagt hem erg uit. Hij hoopte zijn plek te vinden bij zijn huidige werkgever, maar mist de Rotterdamse aanpakkersmentaliteit waardoor bepaalde stappen niet gemaakt kunnen worden. Daarom is hij met Extra Talent op zoek naar een nieuwe werkgever die beter past bij hem als persoon en zijn werkmentaliteit. 

Op ons is Rafael overgekomen als een hardwerkende, gedreven man die stevig in zijn schoenen staat. Hij zegt wat hij denkt en laat niet over zich heen lopen. Dit doet hij echter met respect en vanuit een niet-oordelende houding.

Rafael heeft een opzegtermijn van een maand en een salarisindicatie van € 3.800,- bruto per maand.

location_onRotterdam createMBO person28 jaar euro_symbol€3.500 tot €4.000
Meer kandidaten weergeven