Vacatures

Jij beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding en je hebt enige ervaring als Customer Service Representative. Word jij enthousiast van het werken bij een logistiek dienstverlener in een internationale en informele omgeving? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onRotterdam euro_symbol€2.400 tot €3.000
Jij hebt geen routebeschrijving nodig wanneer je op stap gaat. Voordat jij vertrekt heb je namelijk de beste koers al uitgestippeld. Je mag dan weinig ervaring hebben, maar je weet dit te compenseren met jouw enthousiasme voor de branche. Herken jij jezelf hierin? Dat komt goed uit, want dan ben jij de Junior Expediteur die ik zoek.
access_timeFulltime location_onRegio Rotterdam euro_symbol€2.100 tot €2.800
Met jouw topografische kennis stippel jij de meest efficiënte routes uit als de beste. Ben je ambitieus en ook nog eens toe aan een nieuwe uitdaging bij een transportbedrijf waar jij niet als een nummertje wordt gezien? Dan ben jij de Transportplanner waar deze organisatie naar op zoek is!
access_timeFulltime location_onRotterdam euro_symbol€2.800 tot €3.800
Ben jij er klaar voor om complexe douanevraagstukken op te lossen? Als Douane Declarant ben je een onmisbare schakel binnen deze toonaangevende organisatie en mag jij jouw kennis en ervaring over douanezaken inzetten voor verschillende opdrachtgevers. Klinkt dit als een uitdaging? Solliciteer dan meteen!

access_timeFulltime location_onRotterdam euro_symbol€2.800 tot €3.800
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Met meer dan tien jaar ervaring in verschillende functies binnen de logistiek heeft Sabine een dijk aan kennis opgebouwd. Met een administratieve achtergrond gericht op de logistiek, voelt zij zich dan ook als een vis in het water in bijvoorbeeld de rol van Assistent-Inkoper of als Customer Service Medewerker. Als Assistent-Inkoper heeft zij eerder ruime ervaring opgedaan met het opvragen en aanmaken van offertes, het verwerken van de administratie en het bijhouden van de termijnen. Als Customer Service Medewerker heeft zij juist meer ervaring opgedaan met het van A-Z coördineren van het logistieke proces. Door het verwerken van orders in verschillende ERP-systemen kent zij de systemen SAP, Navision, StarIPS en AS/400 op haar duimpje. Jammer genoeg is Sabine's contract niet verlengd vanwege omstandigheden die zij in een persoonlijk gesprek graag toelicht. Hierdoor staat zij open voor een nieuwe uitdaging in de vorm van een administratieve rol binnen de logistiek.

Sabine is een enthousiaste, opgewekte dame die doordat ze op uitzendbasis heeft gewerkt een wat onrustig cv heeft. Echter is zij nu op zoek naar een werkgever waar zij langere tijd aan de slag kan gaan. Ook wil zij zich graag nog verder ontwikkelen op logistiek gebied, omdat zij het gevoel heeft dat zij nog lang niet is uitgeleerd. Het is belangrijk voor haar dat zij hiertoe de ruimte krijgt bij haar nieuwe werkgever.

Sabine is 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand op basis van 40 uur.
location_onDordrecht createMBO person33 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
De afgelopen vijf jaar werkt Jens als Junior Warehouse Manager. Binnen zijn rol is hij verantwoordelijk voor de directe aansturing van vier Logistiek Administratief Medewerkers. Ook coördineert hij in samenwerking met de twee voormannen de werkzaamheden binnen het warehouse. Daarnaast is hij operationeel actief op kantoor. Hij is dan ook welbekend met voorraadbeheer, transport- en exportdocumenten en het regelen van verschillende transporten. Als kers op de taart is Jens betrokken geweest bij de implementatie van het Boltrics Navision systeem, waarbij hij is aangewezen als key-user. In deze rol heeft Jens meegeholpen aan de opbouw en indeling van het programma. Omdat Jens zichzelf graag verder wil ontwikkelen en dat bij zijn huidige werkgever niet mogelijk is, staat hij open voor een andere uitdaging.


Jens is een spontane, ambitieuze man met een echte voorliefde voor de logistiek. Op jonge leeftijd was hij al geïnteresseerd in grote machines en het logistieke proces erachter. Daarnaast is Jens loyaal, wat blijkt uit het feit dat hij sinds de afronding van zijn opleiding werkzaam is gebleven bij dezelfde werkgever.

Jens is fulltime beschikbaar, heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand.       

location_onNaaldwijk createHBO person24 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Renate heeft ruim 13 jaar ervaring in de logistieke sector en heeft zich in die tijd binnen veel verschillende gebieden ontwikkeld. Voornamelijk in de rederijenwereld en meer specifiek op het gebied van ‘container control’ is zij bekend met vrijwel alle facetten van het vak. Daarnaast heeft ze veel ervaring met het plannen van alle soorten containers, maar ook met wegtransport en barges. Doordat zij inmiddels meerdere functies binnen de logistiek heeft bekleed, is zij in het bezit van een enorm netwerk wat zij in haar werk goed weet te benutten. Door dat grote netwerk weet Renate precies wat er in de haven gebeurd en bij wie ze moet zijn om iets te regelen op het gebied van transport, kosten- of tijdbesparing et cetera. Vorig jaar is zij begonnen aan een functie als Planner. Omdat deze rol inhoudelijk tegenviel en zij de uitdagingen van de logistieke wereld miste, is zij klaar om terug te keren naar haar ‘thuishonk’. Het liefst in een functie van bijvoorbeeld Logistiek Planner of Expediteur, met veel verantwoordelijkheid en bevoegdheid om haar kennis tot zijn recht te laten komen.

Renate is opgegroeid in de Rotterdamse haven, als kind van een echte havenfamilie. Met de bijpassende Rotterdamse ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit, werkt zij hard en staat zij stevig in haar schoenen. Daarnaast is ze breed inzetbaar, omdat ze veel takken van de sport heeft gedaan. Ze weet wat ze met haar ervaring kan toevoegen in een logistieke organisatie en kan niet wachten dit weer toe te passen.
 
Renate is per direct beschikbaar voor 24 uur per week (meer is in overleg ook bespreekbaar). Zij heeft een salarisindicatie van €2.000,- per maand op basis van 24 uur.
location_onSpijkenisse createMBO person38 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Selim heeft ruim zeven jaar logistieke werkervaring en heeft verschillende cursussen afgerond, waaronder de cursus tot Assistent Declarant bij Fenex. Zijn huidige rol is een gecombineerde functie van Vessel Operator, Customer Service Coördinator en Equipment Control bij een intermodale operator. Hier is hij onder andere verantwoordelijk voor verschillende key-accounts, waar hij het gehele import- en exportproces voor verzorgt. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de binnenkomende en uitgaande schepen waar hij de meest uiteenlopende zaken voor regelt. Omdat Selim zich graag wil blijven ontwikkelen in de logistiek en dat intern momenteel niet mogelijk is, is hij op zoek naar een andere uitdaging. Hij is op zoek naar een functie waarin hij operationeel actief kan zijn en waar hij veel verantwoordelijkheid in krijgt. Hij hoopt dit te vinden in de rol van Waterklerk, Operator of Expediteur. 

Selim is op ons overgekomen als een betrouwbare en spontane jongen met een passie voor de Rotterdamse haven. Hij vindt het fantastisch om bij de schepen langs te gaan en de werkzaamheden van dichtbij te ervaren. Selim is leergierig en grijpt elke kans aan om zichzelf verder te ontwikkelen. Dit zie je onder andere terug in het feit dat hij verschillende cursussen heeft gevolgd om zijn logistieke kennis uit te breiden.

Selim heeft twee maanden opzegtermijn en een salarisindicatie van € 2.800,- bruto per maand op fulltime basis.

location_onRotterdam createMBO person24 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Meer kandidaten weergeven