Thijs Boezer

workConsultant Office
location_cityBreda

phone06 – 838 78 046
Thijs Boezer

Van Breda en van Office. Thijs is een echte Brabander en dus keigezellig in de omgang. Het contact met kandidaten vindt hij fijn en jij bent voor hem de belangrijkste schakel in het proces. Jouw tevredenheid gaat dan ook boven alles. Door zijn oprechte interesse en inlevingsvermogen voelt hij feilloos aan welke functie het beste bij jou past, en weet hij jou te plaatsen op een plek waar jij thuishoort.

Vacatures

Commercieel Medewerker Binnendienst

Wil jij commercieel bezig zijn? Spreekt het je aan om de spil te zijn tussen opdrachtgevers en jouw eigen organisatie, om samen zoveel mogelijk meerwaarde te kunnen creëren voor meer dan zeventigduizend patiënten? Lees dan snel verder hoe jij de nieuwe Commercieel Medewerker Binnendienst binnen dit bedrijf kunt worden!

access_timeFulltime location_onTilburg euro_symbol€2.300 tot €2.700

Technisch Commercieel Medewerker Binnendienst

Wil jij aan de slag bij een internationale, technische organisatie die met haar specialistische producten bijdraagt aan duurzaamheid? Deze leverancier van duurzame energieoplossingen is op zoek naar een commercieel talent dat hen gaat helpen de internationale klanten van het best mogelijk advies te voorzien. Ben jij degene die zij zoeken? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onVeldhoven euro_symbol€2.200 tot €2.600

Accountmanager

‘s Morgens in de auto zitten om bij een aantal klanten langs te gaan, vervolgens een nieuwe salesstrategie uitstippelen en daarna nog even wat prospects bellen? Jij draait je hand er niet voor om! Wil jij je technische inzicht combineren met je commerciële drive? Dan ga jij de nieuwe Accountmanager worden voor deze technische groothandel. Lees snel verder! 

access_timeFulltime location_onTilburg euro_symbol€3.200 tot €3.900

Backoffice Medewerker (Technisch) – regio Tilburg

Een commerciële baan, maar geen koude acquisitie! Deze organisatie heeft als missie duurzame energieoplossingen leveren en is op zoek naar een Backoffice Medewerker waar ze op kunnen bouwen. Ben jij die communicatieve en administratieve kracht met ervaring in de technische branche waar wij naar op zoek zijn? Lees hier dan snel verder!

access_timeFulltime location_onBladel euro_symbol€2.100 tot €2.500
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Jessica (Secretaresse)

Jessica is een representatieve jongedame en een op en top Secretaresse. Inmiddels heeft ze twee jaar ervaring mogen opdoen als Directiesecretaresse bij een gemeente waar ze verschillende Ambtenaren en Managers ondersteunde in hun dagelijkse werkzaamheden. Haar takenpakket bestond uit het beheren en bewaken van  agenda's, notuleren, plannen van interne en externe afspraken, organiseren van evenementen en het administratief ondersteunen van de directie op de verschillende afdelingen. Ze was de spil van de organisatie die zorgde dat alles op orde was en waar collega's en leidinggevende heen konden voor ondersteuning. Bij deze werkgever werkte Jessica op basis van een contract vanuit haar opleiding. Helaas was toen haar opleiding ten einde liep geen ruimte voor een fulltime functie en moest ze daarom afscheid nemen. Jessica is nu op zoek naar een uitdagende functie. Haar voorkeur gaat uit naar een functie als Directiesecretaresse. 

Jessica is graag proactief en zelfstandig aan het werk. Zij ziet problemen voordat ze gebeuren en probeert zo op situaties in te spelen dat het beste uit komt. Ze heeft een dienstverlenende instelling, is zich bewust van lopende zaken en speelt hier goed op in en zorgt dat alles volgens plan verloopt. Ook is Jessica ambitieus en een echte doorzetter, dit zie je vooral terug in haar thuissituatie. Voordat Jessica haar carrière als Directiesecretaresse begon heeft ze een aantal jaar parttime in de horeca gewerkt, dit combineerde ze met de zorg voor haar jonge dochter. Verschillende ballen in de lucht houden is dus geen probleem voor Jessica!

Jessica is per direct beschikbaar voor 32 uur per week. Haar salarisindicatie bedraagt € 2.200,- bruto per maand op basis van 40 uur per week. 

location_on's-Hertogenbosch createMBO person29 jaar euro_symbol€2.000 tot €2.500

Lidewij (HR Medewerker)

Lidewij heeft meer dan tien jaar ervaring als HR Medewerker. Met een wijd takenpakket is zij een echte alleskunner binnen de HR-afdeling. Haar takenpakket bevat het opmaken van rapportages omtrent ziekteverzuim, tarieven van externe partijen, en verschillende interne opleidingen. Daarnaast begeleidde ze diverse HR-projecten, zoals het automatiseren van het aanmelden van nieuwe collega's en het begeleiden van een fusie. Door de geautomatiseerde werkwijzen kwam haar functie te vervallen, in de tussentijd heeft ze rustig rond gekeken naar een volgende stap in haar carrière. Bij een nieuwe werkgever is Lidewij op zoek naar een veelzijdige ondersteunende functie, bij voorkeur in de rol van Management Assistent of Office Manager.

Lidewij is een spontane, representatieve en gedreven vrouw. Dankzij jarenlange ervaring weet ze precies hoe ze haar leidinggevenden en team het best kan ondersteunen. Doordat ze gestructureerd te werk gaat en weet hoe ze prioriteiten moet stellen zijn deadlines voor haar geen probleem. Zij is stabiel, nauwkeurig, resultaatgericht en door goede communicatieve vaardigheden een sterke schakel op de afdeling. 

Lidewij heeft een salarisindicatie van € 3.600,- bruto per maand, op basis van veertig uur per week. Haar voorkeur gaat uit naar een werkweek van 32 uur en zij is in overleg beschikbaar.

location_onRoosendaal createHBO person48 jaar euro_symbol€3.500 tot €4.000

Fleur (Service Planner (monteurs))

Fleur heeft er na haar opleiding hbo-opleiding Pedagogiek heel bewust voor gekozen om als Planner aan de slag te gaan. Tijdens het vervullen van deze functie kwam ze erachter dat ze het meeste voldoening haalt uit het organiseren en bewaken van het planningsproces. Fleur vindt het ontzettend leuk om de uitdaging aan te gaan om alles zo efficiënt en effectief mogelijk te laten verlopen, zonder hierbij de wensen van de klant uit het oog te verliezen. In haar voorgaande functies heeft ze ervaring opgedaan in het opstellen van planning voor serviceteams en het bewaken van het planningsproces. Fleur heeft zich ontwikkeld tot spil tussen klant, monteur en collega’s. Omdat haar huidige functie komt te vervallen, is zij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin zij zich nog verder kan ontwikkelen als Planner.

In onze gesprekken kwam naar voren dat Fleur makkelijk contact legt en heel erg open is. Naast haar leergierigheid is ze analytisch aangelegd, en levert ze haar beste werk in een hectische en dynamische omgeving. Daarnaast vindt ze het leuk om haar commercieel inzicht toe te passen en haalt ze voldoening uit het benutten van kansen.

Fleur heeft een opzegtermijn van een maand en haar salarisindicatie bedraagt € 2.200,- bruto per maand op fulltime basis.

location_onEtten-Leur createHBO person26 jaar euro_symbol€2.000 tot €2.500

Nina (Officemanager)

Nina beschikt over bijna twintig jaar ervaring in diverse secretariële en ondersteunende functies. Gedurende deze periode heeft zij zich ontwikkeld tot een klantgerichte Office Manager die ook een deel van het inkoopproces voor haar rekening heeft genomen in haar huidige functie. In de afgelopen jaren is Nina er achtergekomen dat haar hart ligt bij het communiceren, het helpen en het adviseren van mensen. In de negen jaar dat Nina in de zorg heeft gewerkt, heeft zij onder andere het management van de Spoedeisende Hulp ondersteund, om hen op deze manier zoveel mogelijk te ontzorgen. Hierna heeft zij de stap gemaakt richting het onderwijs en uiteindelijk de commercie, waarin zij momenteel actief is.

In haar huidige functie is Nina naast Office Manager ook verantwoordelijk voor het inkopen van producten die nodig zijn voor het bouwen van schepen. Tijdens deze werkzaamheden staat zij regelmatig in contact met internationale klanten en plant zij de internationale reizen van de directie. In haar huidige functie komt de nadruk steeds prominenter te liggen de inkoop. Omdat Nina niet richting de inkoop wil is zij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de zorg of medische sector, waar zij zich weer kan focussen op de ondersteunende werkzaamheden.

Nina is een open en spontane vrouw die graag zegt waar het opstaat. Ze bezit een flinke dosis zelfspot en is niet bang om opbouwende kritiek te ontvangen. Ze heeft een proactieve houding die haar in staat stelt om goed mee te denken met klanten. Daarnaast is ze representatief en klantgericht.

Nina is per 1 november beschikbaar voor 24 uur per week. Ze heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op fulltime basis.

location_onBreda createHBO person48 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Meer kandidaten weergeven