Thijs Boezer

workConsultant Office
location_cityBreda

phone06 – 838 78 046
Thijs Boezer

Vacatures

Backoffice Medewerker

Als jij van rustige dagen houdt, ’s morgens al precies weet wat je in de middag gaat doen en niet graag van je plan afwijkt, dan zijn we niet op zoek naar jou. Werk je graag in een dynamische omgeving waar geen dag het zelfde is en je snel moet kunnen schakelen? Dan zijn we wél op zoek naar jou! Lees snel verder hoe jij de nieuwe backoffice medewerker van deze internationale voedselproducten kan worden.

access_timeFulltime location_onBreda euro_symbol€2.100 tot €2.900

Assistent Accountmanager Duits

Ihr Haus ist von Kopf bis Fuß voller Pflanzen, jede Blume, die Sie berühren, blüht sofort und Sie bleiben lieber im Wald als in der Stadt. Erkennst du dich daran und beherrschst du neben deinen grünen Fingern auch die deutsche Sprache? Dann suchen wir Sie!

access_timeFulltime location_onTilburg euro_symbol€2.100 tot €3.000

Commercieel Administratief Medewerker

Wil jij graag zaken doen met klanten op nationaal en internationaal niveau? Bij dit bedrijf ga je proactief je relaties helpen om te zorgen dat zij droge voeten houden. Gaat jouw hart sneller kloppen van nieuwe technologieën? Lees dan snel verder om de nieuwe Commercieel Administratief Medewerker te worden op de Verkoopafdeling van deze Brabantse botenbouwer!

access_timeFulltime location_onBrabant euro_symbol€2.100 tot €3.000

Service Planner

Grommende motoren, het knarsen van rupsbanden op het asfalt en de geur van smeerolie. Zomaar een paar dingen die jij bij je start in de ochtend kunt verwachten! Weet jij als geen ander wat grond-, weg- en waterbouwmachines nodig hebben aan onderhoud? Dan kun jij aan de slag bij deze organisatie. Lees snel verder wat de functie inhoudt! 

access_timeFulltime location_onRoosendaal euro_symbol€2.300 tot €3.300
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Karlijn (HR Manager)

Karlijn is begonnen als Administratief Medewerker op de HR-afdeling tijdens haar deeltijdopleiding Personeel & Arbeid en heeft zich inmiddels ontwikkeld tot HR Manager in de logistiek. In haar huidige functie is Karlijn verantwoordelijk voor het opstellen en toezien van het gehele HR-beleid. Onder haar toezicht is onder andere het verzuimbeleid aangepast, wat geleid heeft tot een daling in het verzuim en een kostenreductie. Karlijn is een professionele HR Manager, die in staat is om het management en de directie te adviseren en ondersteunen op beleidsniveau. Tevens heeft zij de directie bijgestaan in diverse HR gerelateerde zaken tijdens de overname van een extern logistiek bedrijf. Eén van de zaken die zij hierin begeleid heeft zijn de contractovernames van de externe werknemers. Karlijn is op zoek naar een uitdagende functie binnen de HR, waarin zij op beleidsniveau kan meedenken.

Karlijn is een rechtvaardige en nauwkeurige HR professional met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, wat zij uitdraagt in al haar werkzaamheden. Regels zijn er om gevolgd te worden, en waar structuur ontbreekt brengt Karlijn deze graag aan, zonder daarbij de menselijke kant uit het oog te verliezen. Daarnaast is ze loyaal en zal zij zich altijd volledig inzetten binnen de organisatie waarin zij werkzaam is. Karlijn is op zoek naar een organisatie waarin iedereen oprecht is naar elkaar, ze haar steentje kan bijdragen aan het verbeteren van de HR en kan meedenken op beleidsniveau.

Karlijn is in overleg beschikbaar voor 32 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.600,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

location_onBreda createHBO person33 jaar euro_symbol€3.500 tot €4.000

Janneke (Commercieel Medewerker Binnendienst)

Gedurende haar loopbaan heeft Janneke ervaring opgedaan binnen diverse organisaties als Officemanager, Back Officemanager en Verkoop Medewerker Binnendienst. Tijdens deze functies heeft zij contacten onderhouden met zowel nationale als internationale klanten en leveranciers. Zo heeft ze zaken gedaan in Rusland, China, Duitsland, België, Luxemburg en Portugal. De rode draad door de carrière van Janneke zijn de ondersteunende functies die zij vervuld heeft. Gedurende deze functies heeft zij ervaring opgedaan in de verschillende facetten van de inkoop en verkoop, het aansturen van back office medewerkers, het ondersteunen van de directie en het in goede banen leiden van zowel interne als externe communicatie.

In haar laatste functies was Janneke verantwoordelijk voor het organiseren van het ordertraject en het optimaliseren van de interne orderstromen. Daarnaast heeft zij het opstellen van de dagelijkse en wekelijkse verslagen omtrent de geprognosticeerde omzet voor haar rekening genomen. In haar huidige functie als Verkoper Binnendienst is zij voornamelijk bezig met het ontvangen en doorvoeren van orders van de accountmanagers. Helaas mist zij uitdaging. Dit heeft ertoe geleid dat ze nu op zoek is naar een meer uitdagende functie op de Back Office.

Janneke is een energieke vrouw, die het best tot haar recht komt in een hectische omgeving waarin snel geschakeld moet worden. Ze is nieuwsgierig, maakt haar opgepakte taken altijd af en houdt graag meerdere ballen in de lucht. Ze wil het liefst een functie waarin zij in contact staat met veel andere mensen, collega’s kan ontzorgen en kan bijdragen aan het succes van de organisatie waarin zij werkzaam is.

Janneke heeft een opzegtermijn van een maand en heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op fulltime basis.  

location_onWaalwijk createHBO person49 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500

Fleur (Service Planner (monteurs))

Fleur heeft er na haar opleiding hbo-opleiding Pedagogiek heel bewust voor gekozen om als Planner aan de slag te gaan. Tijdens het vervullen van deze functie kwam ze erachter dat ze het meeste voldoening haalt uit het organiseren en bewaken van het planningsproces. Fleur vindt het ontzettend leuk om de uitdaging aan te gaan om alles zo efficiënt en effectief mogelijk te laten verlopen, zonder hierbij de wensen van de klant uit het oog te verliezen. In haar voorgaande functies heeft ze ervaring opgedaan in het opstellen van planning voor serviceteams en het bewaken van het planningsproces. Fleur heeft zich ontwikkeld tot spil tussen klant, monteur en collega’s. Omdat haar huidige functie komt te vervallen, is zij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin zij zich nog verder kan ontwikkelen als Planner.

In onze gesprekken kwam naar voren dat Fleur makkelijk contact legt en heel erg open is. Naast haar leergierigheid is ze analytisch aangelegd, en levert ze haar beste werk in een hectische en dynamische omgeving. Daarnaast vindt ze het leuk om haar commercieel inzicht toe te passen en haalt ze voldoening uit het benutten van kansen.

Fleur heeft een opzegtermijn van een maand en haar salarisindicatie bedraagt € 2.200,- bruto per maand op fulltime basis.

location_onEtten-Leur createHBO person26 jaar euro_symbol€2.000 tot €2.500

Nina (Officemanager)

Nina beschikt over bijna twintig jaar ervaring in diverse secretariële en ondersteunende functies. Gedurende deze periode heeft zij zich ontwikkeld tot een klantgerichte Office Manager die ook een deel van het inkoopproces voor haar rekening heeft genomen in haar huidige functie. In de afgelopen jaren is Nina er achtergekomen dat haar hart ligt bij het communiceren, het helpen en het adviseren van mensen. In de negen jaar dat Nina in de zorg heeft gewerkt, heeft zij onder andere het management van de Spoedeisende Hulp ondersteund, om hen op deze manier zoveel mogelijk te ontzorgen. Hierna heeft zij de stap gemaakt richting het onderwijs en uiteindelijk de commercie, waarin zij momenteel actief is.

In haar huidige functie is Nina naast Office Manager ook verantwoordelijk voor het inkopen van producten die nodig zijn voor het bouwen van schepen. Tijdens deze werkzaamheden staat zij regelmatig in contact met internationale klanten en plant zij de internationale reizen van de directie. In haar huidige functie komt de nadruk steeds prominenter te liggen de inkoop. Omdat Nina niet richting de inkoop wil is zij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de zorg of medische sector, waar zij zich weer kan focussen op de ondersteunende werkzaamheden.

Nina is een open en spontane vrouw die graag zegt waar het opstaat. Ze bezit een flinke dosis zelfspot en is niet bang om opbouwende kritiek te ontvangen. Ze heeft een proactieve houding die haar in staat stelt om goed mee te denken met klanten. Daarnaast is ze representatief en klantgericht.

Nina is per 1 november beschikbaar voor 24 uur per week. Ze heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op fulltime basis.

location_onBreda createHBO person48 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Meer kandidaten weergeven