Van Financieel en van Eindhoven. Remco is een enthousiast, vrolijk en toegankelijk persoon. Hij gaat persoonlijk met jou het gesprek aan om ervoor te zorgen dat jij op een plek terecht komt waar je blij van wordt. Jij loopt straks met een glimlach de Extra Talent deur uit! Ook nadat je gestart bent, mag je altijd bellen. Remco is en blijft jouw coach. Lijkt dit je wat? Neem dan contact op, ook mogelijk via WhatsApp. 


Vacatures

Salaris Administrateur

Jouw vrienden omschrijven jou als geordend en behulpzaam. Deze skills heb jij al een tijd ingezet in jouw werkveld als financiële administrateur, en je bent klaar voor de volgende stap bij een groot bedrijf. Klinkt dit herkenbaar? Lees dan gauw verder!

access_timeFulltime location_onEindhoven euro_symbol€2.800 tot €3.800

Assistent Accountant

Wanneer jij cijfers ziet, gaat jouw hart sneller kloppen. Al enkele jaren heb jij werkervaring op het gebied van accountancy en financiële dienstverlening. Jij wilt jouw ervaring en skills inzetten bij een leuk IT-bedrijf dat jou de vrijheid geeft om jezelf verder te ontwikkelen. Klinkt dit herkenbaar? Lees dan gauw verder!

access_timeFulltime location_on's-Hertogenbosch euro_symbol€2.500 tot €3.500

Assistent Controller

Jij staat aan de startblokken van jouw carrière en wilt jouw financiële en administratieve talenten inzetten bij een internationaal opererend bedrijf, dat zich in razendsnel tempo ontwikkelt. En het mooie is: hierbij kun jij net zo snel meegroeien! Klinkt goed toch? Lees gauw verder.

access_timeFulltime location_onVeldhoven euro_symbol€2.300 tot €3.000

Financieel Administratief Medewerker

Jij wilt je ontwikkelen op financieel en administratief vlak én wilt een steentje bijdragen aan een betere maatschappij. Deze leuke werkgever houdt zich namelijk ook bezig met maatschappelijk ondernemen. Klinkt interessant toch? Lees dan gauw verder!

access_timeFulltime location_onVeghel euro_symbol€2.000 tot €2.500
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Jelle (Financieel Medewerker)

Jelle heeft zijn mbo 4 Bedrijfsadministratie behaald. Met dank aan zijn stages heeft hij ervaring opgedaan in onder andere debiteurenbeheer en het opmaken en inboeken van in- en verkoopfacturen. Ook heeft hij kennis opgedaan van Exact Online, Exact Globe en Excel. Daarnaast is hij op tijdelijke basis werkzaam geweest bij een vastgoedbeheerder om de achterstand op gebied van facturatie weg te werken. Hier heeft hij voor verschillende entiteiten de facturen geboekt en opgemaakt en is hij verantwoordelijk geweest voor het debiteurenbeheer. Met deze ervaringen op zak is Jelle nu op zoek naar een vaste baan waar hij een solide basis kan leggen voor zijn verdere carrière in de financiële branche.

 

Jelle is een leergierige starter die zichzelf beschrijft als een perfectionist. Hij controleert zichzelf bij iedere stap om zo fouten tot een minimum te beperken. Collega's zouden hem beschrijven als een rustige jongen die erg hard werkt. In zijn studietijd hoorde hij met regelmaat van medestudenten dat ze graag met hem samenwerken. Dit omdat hij verstand heeft van zaken en weet wat hij doet. Jelle komt altijd zijn afspraken na en hecht hier persoonlijk ook heel veel waarde aan. Jelle heeft de ambitie om zich op termijn te ontwikkelen in fiscale vraagstukken en het doen van aangiftes.

 

Jelle is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.200,- bruto per maand op basis van 40 uur.

location_onDommelen createMBO person23 jaar euro_symbol€2.000 tot €2.500

Linsey (Assistent Accountant)

Linsey heeft na het behalen van haar mbo-4 opleiding Administrateur besloten om haar hbo-opleiding Bedrijfseconomie deeltijd te gaan doen. Haar voormalig stagebedrijf bood haar de kans om -naast haar opleiding- in dienst te treden als Administratief Medewerker. Voor dit landelijk gevestigde bouwbedrijf heeft ze zich mogen ontwikkelen in het inboeken van facturen (crediteuren/debiteuren); het onderhouden van contact met leveranciers en opdrachtgevers; het ondersteunen van de Administrateur/Controller en de Fiscaal Controller door middel van het aanleveren van stukken voor rapportages. Ze heeft haar scriptie geschreven over de financiële risico’s van haar werkgever en welke beheersmaatregelen genomen moeten worden om deze risico’s te beperken. Haar werkgever heeft het adviesrapport dan ook geïmplementeerd. Na zes jaar heeft ze een vervolgstap gezet naar een logistiek bedrijf dat zich richt op distributie voor boeken en e-books. Hier is ze verantwoordelijk geweest voor het beheer van materiële vaste activa; heeft ze balansdossiers opgemaakt en was ze medeverantwoordelijk voor de grootboekadministratie. Zes jaar later heeft ze de overstap gemaakt naar een lokale gemeente, waar ze tot op heden werkzaam is als Administratief Medewerker. Hier houdt ze zich bezig met het analyseren van investeringsprojecten en bespreekt ze haar bevindingen met de budgetverantwoordelijke; moet ze financiële verantwoording afleggen voor subsidieprojecten en levert ze stukken aan voor de kwartaal- en jaarrapportages. Omdat ze het idee heeft dat ze geen duidelijk doel heeft in haar huidige werk is ze actief op zoek naar een nieuwe uitdaging voor 32 uur per week.

 

Linsey is een dame met veel ervaring in de financiële branche. Ze houdt van diepgang in haar werk en is dus graag bezig met het analyseren van cijfers en rapportages. Ze zoekt graag uit waar de cijfers vandaan komen en wat deze cijfers betekenen voor haar werkgever. Linsey houdt van diversiteit in haar werkzaamheden en is dus niet te flauw om taken (gedeeltelijk) van haar collega’s over te nemen of om zaken voor haar collega’s uit te zoeken. Ze omschrijft zichzelf dan ook als een echte teamspeler. Omdat Linsey erg secuur en accuraat te werk gaat vertrouwen haar collega’s haar deze taken ook toe. Linsey leert graag en snel, ze pikt dingen vaak op nadat het haar één keer is uitgelegd.

 

Linsey heeft een salarisindicatie van € 3.300,- op basis van 32 uur en heeft bij haar huidige werkgever een opzegtermijn van 1 kalendermaand.

location_onRosmalen createHBO person36 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500

Robin (Administratief Medewerker)

Robin is een starter met een mbo niveau 4 diploma Bedrijfsadministratie op zak. Tijdens zijn studie heeft hij de theorie tot zich genomen en eigen gemaakt. Deze theorie heeft hij in zijn afstudeerstage bij een standbouwbedrijf toe kunnen passen in de praktijk. Zo heeft hij kunnen proeven aan het bedrijfsleven en kennis mogen maken met onder andere het inboeken van in- en verkoopfacturen. Na het behalen van zijn diploma is Robin op projectbasis werkzaam geweest voor een bouwmakelaarsbedrijf. Hier heeft hij de achterstand op het gebied van digitalisering mogen wegwerken. Met deze bagage op zak is Robin klaar voor een startersfunctie als Financieel Administratief Medewerker of Logistiek Administratief Medewerker.

 

Ruben is een rustige jongen die graag de tijd neemt om de kat uit de boom te kijken. Wanneer hij zich –na een tijdje- thuis voelt zal hij meer van zich laten horen. Ruben neemt de tijd om zijn werk goed te doen en controleert zichzelf meermaals. Hiermee toont hij aan dat het zelfstandig werken hem prima afgaat. Ruben omschrijft zichzelf als leergierig en komt graag te werken in een team met collega’s waar hij van kan leren.

 

Ruben heeft een salarisindicatie van € 2.000,- op basis van 40 uur en is per direct beschikbaar.

location_onVeldhoven createMBO person21 jaar euro_symbol€2.000 tot €2.500

Dorien (Financieel Medewerker)

Dorien heeft een mbo-4 diploma Bedrijfsadministratie behaald. Tijdens deze studie heeft zij door middel van stages al verschillende werkervaringen opgedaan. Zo heeft Dorien twee keer een half jaar stage gelopen binnen wat kleinere organisaties waardoor ze een erg brede functie heeft kunnen vervullen met variërende werkzaamheden. Hierdoor heeft ze de kennis vanuit school op alle facetten van de financiële administratie kunnen toepassen in de praktijk. Hierbij kun je denken aan personeel- en salarisadministratie, het beheren van zowel crediteuren als debiteuren en het verwerken van kas en bankboekingen. Na het behalen van haar diploma is Dorien begonnen als HR Flex Specialist bij een landelijk uitzendbureau. Hier houdt ze zich bezig met administratieve taken als het registreren van uren en het opmaken van facturen. Omdat haar huidige werkgever gaat verhuizen heeft Dorien besloten op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging.

 

Dorien is een rustige maar erg behulpzame jongedame. Dit blijk uit het feit dat ze met haar kennis die zij in korte tijd heeft opgedaan een mede stagiaire heeft ingewerkt. Ook rekenen collega’s vaak op hulp van Dorien. Ze kan goed zelfstandig werken waardoor je op Dorien kunt rekenen. Zo was zij op haar stage ook één dag in de week volledig zelfstandig op kantoor verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie. Verder spreekt ze op uitstekend Engels waar ze graag gebruik van maakt in haar dagelijkse werkzaamheden.

 

Dorien heeft een salarisindicatie van € 2.400,- op basis van 40 uur en heeft een opzegtermijn van 1 kalendermaand.

location_onEindhoven createMBO person25 jaar euro_symbol€2.000 tot €2.500
Meer kandidaten weergeven